İşNet | Blog
Logo
  • HAKKIMIZDA
    • Biz Kimiz?
    • Teknolojik Altyapımız
    • İnsan Kaynakları
    • Bizden Haberler
  • HİZMETLERİMİZ
    • İnternet
      • Metro Ethernet & G.SHDSL
      • ADSL & VDSL
    • Sanal Ağ VPN
      • MPLS VPN
      • IP SEC VPN
      • VAE VPN
    • Ses
      • Sabit Telefon (ATipi/THK)
      • Sabit Telefon (VoIP)
      • Kurumsal Numara Taşıma
      • Kurumsal Numara Tahsisi
      • Bulut Santral (Sanal Santral)
    • Uydu Erişimi
      • Ka-Band (Konnect)
      • Ka-Band Canlı Yayın
      • Ku-Band
    • Veri Merkezi
      • Hosting
      • bluuty
      • Sunucu Barındırma (Co-Location)
      • Sanal Sunucu Kiralama
      • Sanal Özel Bulut
      • Veri Yedekleme
      • Veri Arşivleme
      • Felaket Kurtarma Merkezi
      • Veeam Bulut Yedekleme
    • Siber Güvenlik
      • İşteGüvenlik Hizmetleri
      • DDoS Atak Önleme
      • Güvenli Erişim (SSL-VPN)
      • Log Kaydı Tutma (İşteLog)
      • Hotspot Yönetimi
      • KVKK Uyumluluk Çözümleri
      • Anadolu Sigorta Ticari Siber Güvenlik Poliçesi
      • Siber Güvenlik Operasyon Merkezi
  • DİJİTALLEŞME
    • Robotik Süreç Otomasyonu
    • Nesnelerin İnterneti (IoT)
  • e-DÖNÜŞÜM
    • e-Fatura
    • e-Arşiv Fatura
    • e-SMM
    • e-MM
    • e-İrsaliye
    • NetteArşiv Platformu
    • e-Çırak SM
    • e-Çırak Ticari
    • LucaNet KOBİ Ticari Yazılımı
    • DES Otomatik Katılım Entegrasyon Sistemi
    • DijitalEkoSistem Portali
    • Online Sözleşme
  • BLOG
  • İLETİŞİM
    • Adres & Telefonlarımız
    • Başvuru Formu
    • Tüketici Öneri ve Şikayetleri
    • Borç/Alacak Sorgulama
  • WEBMAIL
  • ONLINE İŞLEMLER
  1. Ana Sayfa
  2. BLOG

Blog

veri-analizini-nasil-verimli-bir-sekilde-kullanirsiniz.jpg

Veri Analizinizi Nasıl Verimli Bir Şekilde Kullanırsınız?

23.11.2018

Veri ve analiz profesyonelleri yetenek için yapılacak bir sonraki büyük yarışın merkezinde olacak gibi görünüyor. 2015’te veri bilimi beceri...

DETAY

robotlar-yapay-zeka-akilli-makinalar-isnet-blog.jpg

Akıllı Makineler İnsanları Nasıl Daha Akıllı Yapabilir?

23.11.2018

Karakteristik olarak “belirsiz” olarak tanımlanan bir çağda, her sektörün üzerine anlaşabileceği bir gerçek var; yapay zeka gelecek on yılın e...

DETAY

is-artik-bir-ada-degil-isnet-blog.jpg

İş Artık Bir Ada Değil: Geleceğin İşgücünü Etkileyen Dört Trend

23.11.2018

İnsanlık, daha önce görülmemiş çok fazla değişim yaşıyor. Dünya çapında tanık olduğumuz dijitalleşme, küreselleşme ve demokratikle...

DETAY

uydu-haberlesmesinin-kurallari-bastan-yaziliyor-isnet-blog.jpg

Uydu Haberleşmesinin Kuralları Baştan Yazılıyor

2.04.2019

İletişim dünyasının vizyonu hızla değişiyor. İletişim sektörü hizmet sağlayıcıları herkesin, her yerde, her an, her hizmeti almasını hedefliyorlar. Ev...

DETAY

yazilim-gelistirmede-bir-devrim-yaklasiyor-isnet-blog.jpg

Yazılım Geliştirmede Bir Devrim Yaklaşıyor

23.11.2018

Yıllar boyunca yazılım geliştirme manuel bir şekilde yapıldı. FORTRAN’daki delikli kartlardan Go’daki yazılı dağıtık sistemlere kadar bu disiplin temel...

DETAY

    1234567891011121314151617181920212223242526

BLOG KATEGORİLERİ

  • IoT (5)
  • e-Dönüşüm (8)
  • Dijitalleşme (31)
  • Büyük Veri (18)
  • Teknoloji (26)
  • İnovasyon (5)
  • Pazarlama (8)
  • Yapay Zeka (8)
  • Siber Güvenlik (20)

Son Yazılar

  • İnsan: Dijital Çağın Neresinde?
  • e-Ticarete Nasıl Başlanır? Gereklilikler Nelerdir?
  • Giyilebilir Sağlık Teknolojileri
  • Masaüstü Sanallaştırma Nedir? Avantajları Nelerdir?
  • Uzaktan Çalışma Döneminde Oluşan Yeni Alışkanlıklar
Tüm yeniliklerimizden haberdar olmak için e-bültenimize kayıt olun!
Kişisel verilerimin bana özel hizmetler oluşturulması için pazarlama faaliyetlerinde kullanılmasına ve iletişim bilgilerime elektronik ileti gönderilmesine onay veriyorum.

*KVKK Aydınlatma Metni'ni okudum.

  • TR | EN
  • Ana Sayfa
  • Biz Kimiz?
  • Teknolojik Altyapımız
  • İnsan Kaynakları
  • Bilgi Toplumu Hizmetleri
  • Kişisel Verilerin Korunması
  • Güvenli İnternet
  • İşNet Çerez (Cookie) Politikası
  • Müşteri Sorumlulukları
  • Yasal Uyarı
  • Ödeme Kanallarımız
  • Online İşlemler
  • Tüketici Öneri ve Şikayetleri
  • Sertifikalarımız
  • İletişim
  • İşNet Genel Müdürlük
  • İçmeler Mah. Piri Reis Cd. No: 62 Türkiye İş Bankası Tuzla Teknoloji ve Operasyon Merkezi D Blok Tuzla/İstanbul
  • 0 850 290 0 290
  • 0 216 514 73 50
  • info@is.net.tr
  • e-Belge ve NetteArşiv Destek Hattı:0850 724 33 87
  • efaturadestek@is.net.tr
  • nettearsiv@is.net.tr
  • LucaNet Destek Hattı:0850 724 58 22
  • lucanetdestek@is.net.tr
işbank

Tüm hakları saklıdır. © İşNet AŞ 2018

Yasal Uyarı
İşNet A.Ş.’nin web sitesinin herhangi bir sayfasına girerek, aşağıda belirtilen şartları kabul etmektesiniz. Bu web sitesinin tüm hakları İşNet Elektronik Bilgi Üretim Dağıtım Ticaret ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (İşNet A.Ş.)'ne aittir. Web sitemizde bulunan tüm yazılım, içerik ve görseller aksi belirtilmediği takdirde İşNet A.Ş.’nin mülkiyetinde olup ilgili yasal mevzuat uyarınca korunmaktadır. Bu yazılım, içerik ve görseller İşNet A.Ş.’nin yazılı izni olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz, çoğaltılamaz, değiştirilemez ve dağıltılamaz. Web sitesi üzerindeki marka, logo ve amblemler İşNet A.Ş.'nın marka haklarına tabi olup ilgili mevzuat uyarınca korunmaktadır. Web sitemiz, herhangi bir kişisel bilgi verilmeden ziyaret edilebilir ve incelenebilir. Web sitemize kişisel bilgi girişi yapılması durumunda, vermiş olduğunuz bilgileriniz, hizmet sunma amacı ile kaydedilir. Kayıt altına alınan kişisel bilgileriniz İşNet tarafından Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi kapsamında korunmaktadır. İşNet A.Ş bu web sitesinde yer alan bütün ürün ve hizmetleri, sayfaları, bilgileri, görsel unsurları, içeriği önceden bildirimde bulunmadan değiştirme hakkını saklı tutar. İşNet A.Ş. ‘nin mevzuattan doğan tüm hakları saklıdır.Web sitemizde yayınlanan bilgiler sadece tanıtım ve bilgilendirme amacı ile sınırlı olup, hiçbir kişi ve/veya kuruluşa herhangi bir konuda herhangi bir taahhüdü içermemektedir.
Müşterinin Operasyonel Sorumlulukları
  • Bina içi kablolama Müşteri’nin sorumluluğundadır. Müşteri, kendisine ait yerel şebeke ortamı ve uygulamaları ile ilgili problemleri çözmekten sorumludur.
  • Müşteri, her türlü teknik sorununda İşNet Destek Hattını arayarak arıza kaydı açtırmaktan sorumludur. Arıza kaydının açılabilmesi için Müşteri vermek zorundadır.
  • Müşteri, hizmet almak istediği santralini İşNet’in talepleri doğrultusunda İşNet omurgasına bağlanacak duruma hazır hale getirmelidir.
  • İşNet omurgasına bağlanacak olan cihazın kurulacağı yere kadar tüm hatlar, santrale bağlantıda kullanılacak olan hatlar ve Türk Telekom’dan alınmış olan harici hatlar çekilmiş ve bir tesisat kutusu içinde toplanmış olmalıdır.
  • Müşteri, İşNet üzerinden aramak istediği ülkelerin veya şehirlerin kodlarını santralden İşNet omurgasına bağlanacak olan cihaza yönlendirmiş olmalıdır.
  • Müşteri ile İşNet arasında data bağlantısı olmalı ve İşNet omurgasına bağlanacak olan cihaza kadar dataya bağlı bir ethernet kablosu 10/100Mbps hızlarında çalışacak şekilde çekilmiş ve çalışır halde olmalıdır.
  • Müşteri, İşNet omurgasına bağlanacak olan cihazın İşNet’e direkt erişimini sağlamaladır. İşNet omurgasına bağlanacak olan cihaz bir firewall arkasında müşteri lokal ağında çalışacaksa ve/veya gerçek Internet IP sinde çalışmayacak ise Müşteri kendi cihazları üzerinde ses protokollerinin aksamadan geçişine ve İşNet’in İşNet omurgasına bağlanacak olan cihaza erişimine izin vermelidir.
  • İşNet omurgasına bağlanacak olan cihazı için 220 Volt temin edilmelidir ve gerçek bir topraklama yapılmış olmalıdır.
  • Müşteri’nin, yukarıda belirtilen maddelere uymadığı görülürse, İşNet’in, Müşteri’yi uyardıktan sonra servisi hemen durdurma hakkı vardır.
Ödeme Kanallarımız

Ödeme Kanallarımızı görmek için tıklayınız

Banka Adı Otomatik Ödeme İnternet Bankacılığı Gişeden Ödeme ATM Cep Şubesi Telefon Bankacılığı
Türkiye İş Bankası A.Ş. 0850 724 0 724
T.C. Ziraat Bankası A.Ş. 444 00 00
T. Garanti Bankası A.Ş. 444 0 333
Akbank T.A.Ş. 444 2 525
Kuveyt Türk 0850 251 0 123
Finansbank 0850 222 0 900
Halk Bankası 0850 222 0 400
Vakıfbank 0850 222 0 724
Denizbank 0850 222 0 800