Sizi Arayalım
işnet
EN
İşNet, Şirketlerin Dijital Dönüşümüne Rehberlik Ediyor

Şirketlerin dijital dönüşüm süreçlerini destekleyecek e-dönüşüm çözümleri sunan İşNet, işletmelere verimlilik ve maliyet avantajı sağlıyor. 

Dijital dönüşüm, şirketlerin satıştan insan kaynaklarına, üretimden pazarlamaya, üst yönetimden iş ortaklıklarına kadar her noktada iş akışını ve çalışma felsefesini değiştiriyor. İşNet olarak, şirketleri dijital dönüşüme hazırlamak ve bu sürece hızlı adapte olmalarını sağlamak üzere sahayı dinlediklerini ifade eden İşNet e-Dönüşüm Hizmetleri Müdürü Ayhan Akgöz; ihtiyaçları değerlendirdiklerini, kaliteli ve uygun maliyetli çözümler ortaya koymak üzere çözümler geliştirdiklerini belirtiyor. Akgöz, “2013 yılı itibari ile özel entegratör olarak NetteFatura markası ile hizmet vermeye başladık. NetteFatura platformumuz, fonksiyonel ve kullanışlı portal hizmetinin yanında, başta LucaNet KOBİ Ticari Yazılımı olmak üzere, Luca Koza gibi farklı yazılımlar ile entegrasyon ağına sahip” diyor.

 

İnovatif Çözümler Sunmaya Devam Edecek

 

NetteFatura hizmeti kapsamında, e-fatura saklama servisini müşterilerine ücretsiz olarak sundukları bilgisini veren Akgöz, daha önce farklı bir e-fatura entegratöründen hizmet alan müşterilerinin önceki kayıtlarını, İşNet NetteFatura platformuna ücretsiz taşıyabildiklerini aktarıyor. e-Defter uygulamalarında, Softtech tarafından geliştirilen platform bağımsız NetteDefter uygulamasının satışını da gerçekleştirdiklerini kaydeden Akgöz, “İşNet olarak yaptığımız yatırımlarla, e-dönüşüm ve dijitalleşme alanına öncelik vererek, kurumlara dijital dönüşüm dostu bilgi teknolojisi hizmetlerimizle rehberlik ediyoruz. Müşteri odaklı yaklaşımımız, donanımlı ekibimizle önümüzdeki dönemde, inovatif ve katma değeri yüksek çözümler sunmaya devam edeceğiz” şeklinde açıklamada bulunuyor.

 

Entegratör Seçilirken İyi Düşünülmeli

 

e-Dönüşümde dikkat edilmesi gereken hususlarla ilgili görüşlerini de paylaşan Akgöz, her şeyden önce entegratörün Gelir İdaresi Başkanlığı’nın gerekli ve zorunlu olarak belirlediği koşulları yerine getirmiş ve gerekli yeterliliklere sahip olması gerektiğini vurguluyor. Akgöz, “Entegratörünüz 7 gün 24 saat boyunca sistemlerinin çalışıyor olacağını vadetmelidir. Çalıştığınız entegratörün finansal olarak hangi kapasitede olduğunu da göz önünde bulundurmalısınız. Herhangi bir kriz söz konusu olduğunda, çalıştığınız entegratör durumla ne şekilde başa çıkabileceğini biliyor olmalıdır. Aksi halde işleriniz aksar ve sıkıntı yaşayabilirsiniz. Bu nedenle, çalışacağınız entegratörü belirlemeden önce bu konuya ilişkin olarak bilgi almanız önemlidir. e-Devlet uygulamaları sürekli olarak genişleyip detaylanıyor. Çalıştığınızın entegratörün e-devlet uygulamalarına hâkim olması önemlidir. Entegratörün bu uygulamalarla ne şekilde başa çıktığını, uygulamalara ilişkin ne gibi çözümler üretebildiğini bilmelisiniz” diyor. 

 

Maliyetleri Düşürüyor

 

Akgöz, e-Dönüşüm uygulamalarının avantajları arasında en çekici olanının maliyetleri düşürmesi olduğunu dile getiriyor. Elektronik ortamda çalışan uygulamanın; zarf, kağıt, mürekkep, baskı, yazdırma, kaşeleme gibi çeşitli kırtasiye masraflarını ortadan kaldırdığını söyleyen Akgöz, “Bu uygulamalarla fatura düzenlenmesi, belge karşılaştırması ve eşleştirilmesi gibi işlemlerin de ciddi anlamda azalması sağlanıyor. Dijital ortamda yapılan işlemler, işgücünü de düşürdüğünden çalışan maliyetleri minimuma iniyor. e-Dönüşüm uygulamaları küçük şirketlerin büyümesine yardımcı oluyor, büyük şirketlerin tasarruf etmesini sağlıyor” diyerek sözlerini tamamlıyor.

 

KOBİ AKTÜEL Dergisi | HAZİRAN 2019 | Sayfa: 32